16 Eylül 2013 Pazartesi

İZMİR ÇIKIŞLI BATI KARADENİZ TURU

PRESTIJ BATI KARADENİZ VE YEDİGÖLLER (GÜNDÜZ)

499,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
Prestij BATI KARADENİZ
YEDİGÖLLER AĞVA ŞİLE POLONEZKÖY
AMASRA-SAFRANBOLU-GÖLCÜK-ABANT-AKÇAKOCA-EREĞLİ
1 GECE BOLU 3* PRESTIGE HOTEL
2 GECE ZONGULDAK 5*DEDEMAN HOTEL
KONAKLAMA AYRICALIĞI İLE KAPSAMLI PROGRAM
 3 GECE-4 GÜN (Gündüz Hareketli)

1.Gün: 16 Ekim 2013 – Çarşamba (Kurban Bayramı 2.Gün)
Saat: 05:30’da GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 05.40’da MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 05:50’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06:00’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 06:15’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 06:30’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 06:45’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Yol üzerinde vereceğimiz sabah kahvaltısı molasının (ekstra) ardından, BALIKESİR, BURSA istimaketine müteakiben yolculuğumuzu sürdürüyoruz. İlk durağımız karpostal manzarasını hafızalarımıza kazıyacağımız; ABANT GÖLÜ. Denizden yüksekliği 1350 m. olan çevresi ÇAM, KAYIN, GÖKNAR Ormanlarıyla çevrili ABANT GÖLÜ’nü geziyoruz. Göl kenarında kısa bir yürüyüş yapıp, köylü tezgâhlarından alışverişimizi yapıp turumuzu tamamlıyoruz. Daha sonra BOLU’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama BOLU’daki otelimizde.
2.Gün: 17 Ekim 2013 – Perşembe (Kurban Bayramı 3.Gün)
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra ayrılıyoruz. Öncelikli olarak, GÖLCÜK’e çıkıyoruz. Çam ormanlarıyla çevrili mesire yerinde manzaraya karşı sabah kahvelerimizi yudumluyoruz. Daha sonra BOLU merkeze inip, bizi bekleyen minibüslerimizle, BÜYÜK GÖL, KÜÇÜK GÖL, DERİN GÖL, SERİN GÖL, NAZLI GÖL, SAZLI GÖL ve İNCE GÖL isimli birbirinden harika yedi gölden oluşan, YEDİ GÖLLER‘e gidip öğle yemeğimizi (ekstra) bu doğa harikası yerde alıyoruz. Her biri birbirinden güzel göl manzaraları ardımızda bırakarak, tekrar minibüslerle iniyoruz. MENGEN ayrımında bizi bekleyen otobüsümüze yerleşerek, DEVREK üzerinden ZONGULDAK’daki 5*DEDEMAN HOTEL’e yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün: 18 Ekim 2013 – Cuma (Kurban Bayramı 4.Gün)
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra ayrılıyoruz. Öncelikli olarak AMASRA’ya doğru yol alıyoruz. FATİH ‘in ilk gördüğünde ÇEŞMİ CİHAN (DÜNYANIN GÖZLERİ) dediği AMASRA‘yı tepeden fotoğraflıyoruz. AMASRA turumuz esnasında; AMASRA KALESİ, ROMA KÖPRÜSÜ, ÇEKİCİLER ÇARŞISI gezilerimizin ardından, limanında serbest zaman alıyoruz. AMASRA’nın müthiş manzarasında geçirdiğimiz keyif dolu zamanın ardından, Müzekent olarak nam yapmış SAFRANBOLU’ya gidiyoruz. Eski şehri HIDIRLIK TEPESİ’nden seyredip, KAYMAKAMLAR EVİ, CİNCİ HANI, KÖPRÜLÜ CAMİİ, ESKİ TÜRK EVLERİ‘ni gezip, YEMENİCİLER ARASTASI’nda alış veriş fırsatı buluyoruz. Safranbolu sokaklarında verdiğimiz serbest zaman sonrası, ZONGULDAK’daki 5*DEDEMAN HOTEL’e geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
4.Gün: 19 Ekim 2013 – Cumartesi
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra ayrılıyoruz. ZONGULDAK üzerinden KARADENİZ kıyısı boyunca EREĞLİ’ye uğruyoruz. Burada CEHENNEMAĞZI MAĞARASI’nı gezip, yolculuğumuza devam ediyoruz. ALAPLI üzerinden Karadeniz’in sayfiye kentlerinden biri olan AKÇAKOCA’ya ulaşıyoruz. Şehir Merkezini ve CENEVİZ KALESİ’ni geziyoruz. Manzaraya karşı kahvelerimizi yudumladıktan sonra, meşhur Kıl Çadırlarından esinlenerek yapılmış Merkez Camii’ni gördükten sonra AKÇAKOCA’ya veda ediyoruz. Daha sonra, Marmara’nın en butik ve doğa ile iç içe olan sayfiye kasabalarından biri olan AĞVA’ya ulaşıyoruz. Kısa bir dinlenme molasından sonra, dileyen konuklarımızla ekstra olarak GÖKSU DERESİ’nde motorlarla tekne turu yapıyoruz. Ardından otobüslerimizdeki yerimizi alıp, yeşillikler arasından geçip doğayı seyrederek ŞİLE’ye ulaşıyoruz. ŞİLE’de kısa bir mola vererek bölge’nin ismiyle nam yapmış ŞİLE BEZİ alışverişi yapıyoruz. TARİHİ FENERİ ve sahilinde kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra yolculuğumuza devam ediyoruz. POLONEZKÖY’de kısa bir yürüyüş ve çay molası sonrası dönüş yoluna geçiyoruz. BURSA, SUSURLUK, BALIKESİR güzergâhı üzerinden mola vererek akşam saatlerinde İZMİR’e ulaşıyoruz. Bir başka ACENTA seyahatinde tekrar sizleri ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 2 Ayrı Otel’de Yarım Pansiyon Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3), Akşam Yemekleri (3)
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti

209 TL
    222 TL
    235 TL
    KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.