16 Eylül 2013 Pazartesi

Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Otobüs, Lüks
549,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
AĞVA, ŞİLE, POLONEZKÖY, KANLICA, KIZ KULESİ, KARİYE
İSTANBUL
Yepyeni Otel, Taksim’de;
4*iSTANBUL DORA HOTEL
2 Akşam Otel’de,
1 Akşam GALATA’ da Canlı Müzik Eşliğinde Akşam Yemekleri Dâhil!
PIERRE LOTİ-MINIATÜRK-SULTANAHMET-TOPKAPI-AYASOFYA-YEREBATAN
TURKUAZOO-JURASSIC LAND-DOLMABAHÇE-ORTAKÖY-BÜYÜKADA
FORUM-VIAPORT-SAPHIRRE
4 GECE-4 GÜN (3 GECE KONAKLAMALI)

1.Gece:
Saat: 21.30’da GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 21.45’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 21.50’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 22.00’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 22.15’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 22.30’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 22.45’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. BALIKESİR, SUSURLUK, BURSA üzerinden, sabah saatlerinde KANDIRA ‘ya ulaşıyoruz.
1.Gün:
Buradan yolumuza devam edip AĞVA ‘ya geliyoruz. Marmara’nın en butik ve doğa ile iç içe olan sayfiye kasabalarından biri olan AĞVA’da serbest olarak sabah kahvaltımızı yapıyoruz. Kısa bir dinlenme molasından sonra, dileyen konuklarımızla ekstra olarak GÖKSU DERESİ’nde motorlarla tekne turu yapıyoruz. Ardından otobüslerimizdeki yerimizi alıp, yeşil kanyonlardan geçip doğayı seyrederek ŞİLE’ye ulaşıyoruz. ŞİLE’de kısa bir mola vererek bölge’nin ismiyle nam yapmış ŞİLE BEZİ alışverişi yapıyoruz. TARİHİ FENERİ ve sahilini kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra yolculuğumuza devam ediyoruz. İstanbul’un tatil köyü olarak bilinen, POLONEZKÖY’e ulaşıyoruz. Merkezinde vereceğimiz serbest zaman ve yürüyüş molasının ardından, POLONEZKÖY’den ayrılarak, ayrılıyoruz. BEYKOZ üzerinden İSTANBUL’a ulaşıyoruz. KANLICA’da vereceğimiz molanın ardından, köprüden karşı yakaya geçerek MİNİATÜRK’e gidiyoruz. MİNİATURK gezimizi tamamladıktan sonra EYÜP semtine hareket ediyoruz. Teleferik ile PİERRE LOTİ’nin kahvesine çıkıyoruz. Çay-kahvelerimizi Haliç ve İstanbul manzarası eşliğinde yudumladıktan sonra, tekrar teleferikle iniyoruz ve otobüsümüze yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, turumuza başlıyoruz. İZNİK çiniciliğinin parlak döneminin en güzel çinileriyle süslü olan, bu yüzden MAVİ CAMİ ’de denilen SULTAN AHMET CAMİİ’ni geziyoruz. Ardından HİPODROM sınırları içerisindeki ALMAN ÇEŞMESİ, DİKİLİ TAŞ, BURMALI SÜTUN, YILANLI SÜTUN gibi tarihi yapılarını rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Daha sonra 380 yıl Osmanlı Devleti’nin ikametgâhı olarak bilinen TOPKAPI SARAYI’nı geziyoruz. Bizans döneminde şehir kuşatıldığında su ihtiyacını karşılamak için kullanılan 336 sütunlu YEREBATAN SARNICI’nı (SARAYI) gezip, buradan Dünya kültür mirasları arasında 8. Sırada yer alan ve mimarisi ile en sağlam yapı hüviyetine sahip olan AYASOFYA MÜZESİ’ni geziyoruz. Tarihi yarımada turumuzu tamamlıyor ve dileyen konuklarımızla ekstra olarak boğaz turuna çıkıyoruz. BEŞİKTAŞ, ORTAKÖY, ARNAVUTKÖY, BEBEK, RUMELİHİSARI, EMİRGAN, YENİKÖY boyunca tarihi yalılar arasından geçerek tam bir tur gerçekleştiriyoruz. Boğaz turunun ardından, FORUM İSTANBUL’a gidiyoruz. Dileyen konuklarımızla, JURASSİC LAND sizleri dinozorların dünyasını keşfetmeye davet ediyoruz. Burada yine bir başka müze olan TURKUAZOO isimli DEV AKVARYUM’u ziyaret edebiliriz. Alışveriş merkezi’nde geçireceğimiz keyifli dakikalar sonrasında, akşam saatlerinde otelimize doğru yol alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
**Akşam yemeği sonrasında yürüyerek, İstiklal Caddesi’ne çıkıyoruz. İstanbul’un kolyesi olarak en kalabalık caddelerinden biri olan İstiklal Caddesi’ni yürüyerek geziyoruz. Galatasaray Lisesi’ni görerek turumuzu tamamladıktan sonra, Taksim Meydanı’na çıkıyoruz. Dileyen konuklarımız Fransız sokağını görmeye, Çiçek Pasajı’nda eğlenmeye gidebilirler.
3.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, içindeki eşyalarla döneminin yaşamını tanıtması bakımından ilginç olan ve ATATÜRK‘ün ömrünün son yıllarında oturduğu DOLMABAHÇE SARAYI’nı gezmeye gidiyoruz. Tüm büyüsü ve ihtişamıyla sarayı gezdikten sonra, şehir hatları vapuru ile BÜYÜKADA’ya geçiyoruz. Keyifli vapur yolculuğumuz esnasında diğer adaları seyrediyor ve BÜYÜKADA’ya varıyoruz. Köşklerin arasında geziyor, dileyenler bisikletlerle, dileyenlerle faytonla adayı tam tur yapıyoruz. Öğle yemeğimizide serbest olarak ada da aldıktan sonra tekrar geri dönüyoruz. Ardından, Bizans resim sanatının son dönemine ait en güzel fresk ve mozaikleri görebileceğimiz KARİYE MÜZESİ’ne gidiyoruz. İlk kez kilise olup, sonradan camii’ye dönüştürülen ve 1945’li yıllarda müze olarak kültür miras listemize kazandırılan bu müzede tarihi yolculuğa çıkıyoruz. Daha sonra, SAPHIRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ’ne giderek, 236mt yüksekliğe sahip olan SAPHIRE SEYİR TERASI’na çıkıyoruz. İstanbul’u panoramik olarak seyredip manzaranın tadını çıkartıyoruz. Akşam yemeğimizi GALATA mevkii’ndeki restauratımızda müzik eşliğinde aldıktan sonra, otelimize geçiyoruz. Geceleme otelimizde.
4.Gün:
Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, ORTAKÖY’de sabah kahvelerimizi yudumlamak üzere mola veriyoruz. ORTAKÖY camii önünde İSTANBUL HATIRASI fotoğrafımızı çektirip denize karşı manzaranın tadını çıkarıyoruz ve ÜSKÜDAR’a geçiyoruz. ÜSKÜDAR sahilinde serbest zaman veriyoruz. Dileyen konuklarımız ile motorlarla (ekstra) KIZ KULESİ’ne geçiyoruz. Muhteşem İstanbul silueti seyri eşliğinde kısa yolculuk sonrası KIZ KULESİ’ne varıyoruz. Burada Denize ve boğaza hâkim manzarada fotoğraflarımızı çektirdikten sonra, geri dönüyoruz. KURTKÖY’de açılan dev alışverişveriş merkezlerinden VIAPORT ALIŞVERİŞ MERKEZİ’ne gidiyoruz ve serbest zaman alıyoruz. Rehberimizin vermiş olduğu vakitte otobüsdeki yerimizi alarak dönüş yolculuğuna koyuluyoruz. Aklımızdaki İstanbul masalıyla, hatıralamızdaki birçok hikâye ile şehre veda ediyoruz. BURSA, BALIKESİR, AKHİSAR üzerinden akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başka acentamız  organizasyonun‘da buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece 4*Otel’de Konaklama
  • Otelde Alınan Açık Büfe Sabah Kahvaltıları (3)
  • Otelde Alınan Set Menü Akşam Yemeği (2)
  • Galata’da Canlı Müzik Eşliğinde Alınan Akşam Yemeği (1)
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti

• Boğaz’da Tekne Turu

Oteller Hakkında Bilgi

Tur Hakkında Notlar
  • Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
  • Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.
  • Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
  • Tur programı  ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.
Fiyat Tablosu ve Taksit Seçenekleri
199 TL
212 TL
224 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

**Programımız İstanbul’daki müze ve sarayların tatil günleri planlanarak yazılmış olup, olası değişiklikler tur rehberi tarafından programda değişiklik yapılarak düzenlenecektir. Lütfen turdan 1 gün önce acentamızdan program sirküsü hakkında bilgi alınız.