16 Eylül 2013 Pazartesi

İZMİR ÇIKIŞLI GÖKÇEADA ÇANAKKALE BOZCAADA ŞEHİTLİKLER ASSOS TURU/TURLARI

GÖKÇEADA - BOZCAADA - ÇANAKKALE

349,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
 GÖKÇEADA ÇANAKKALE
BOZCAADA ŞEHİTLİKLER ASSOS
ÇANAKKALE MERKEZ KONAKLAMA AYRICALIĞI İLE
3*ZİLELİ HOTEL

1.Gün:
Sabah saat 06.00’da Üçyol, 06.15 Lozan Meydanı, 06.30 Karşıyaka Anıt ‘tan, 06.45’de Karşıyaka Acenta önünden konuklarımızı aldıktan sonra, hareket ediyoruz. Geyikli iskelesine ulaşıp, feribotla BOZCAADA’ya geçiyoruz. Yemek için alacağımız serbest zamanın ardından CENEVİZ KALESİ’ni ziyaret ediyor, adaya özgü Hediyelik DOMATES REÇELİ alışverişi yapıyoruz. Ardından Bozcaada ismiyle özdeşleşen şarabı ve adanın üzümleri hakkında bilgi alabileceğimiz, aynı zamanda adaya özgür şarapların tadına bakıp alışveriş yapabileceğimiz ŞARAP FABRİKASI’na gidiyoruz. Buradaki ziyaretimizin ardından Rum Mahallesinde güzel kokulu sokaklar ve evler arasında yürüyerek Meryem Ana Kilisesi’ne gidiyoruz. Ardından araçtaki yerimizi alarak alabildiğine uzanan üzüm bağlarını görerek AYAZMA plajına hareket ediyoruz. Rum’lardan kalma Kilise ve Tarihi Evleri ve Damları görüp adanın neredeyse yeni simgesi haline gelen Rüzgar Tribünleri’ (Bores-Bozcaada Rüzgar Enerji Santrali)ni ziyaret ediyoruz. Adanın en batı ucundaki bu ziyaretimizin ardından turumuzu tamamlıyor ve limana dönüyoruz. Ardından feribota biniyor ve GEYİKLİ iskelesine ulaşıyoruz. Kısa bir yolculukla ÇANAKKALE‘ye ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün:
Sabah kahvaltısının ardından, feribot ile karşıya ECEABAT’a geçiyoruz. Ardından KABATEPE’den 91 km’lik kıyı şeridiyle en büyük adalarımızdan biri olan GÖKÇEADA’ya geçiyoruz. Kirlenmemiş denizi, bakır rengi toprakları, mavi ve yeşilin ege rüzgârı eşliğinde en güzel dansını seyredebileceğimiz bu şirin adamızda turumuza başlıyoruz. 1950 hanesi ile bir zamanların en büyük köylerinden olan DEREKÖY’e gidiyor, kiliselerini görüyor, adanın en büyük çamaşırhanesini geziyoruz. Sonrasında, ev yapımı şarap tadımı da yapabileceğimiz TEPEKÖY’e uğruyoruz. Ardından zamanında adanın en canlı yerlerinden ZEYTİNLİKÖY’e gidiyoruz. 1.Bartholomeos’un doğduğu evi görerek Gökçeada’nın ünlü dibek kahvesini  (Madam’ın veya Orhan Karatay’ın Yerinde) içme ve Sakızlı Muhallebisinin tadına bakma fırsatı buluyoruz. Ardından adanın bir diğer ucuna ulaşıyor ve Türkiye’nin sualtı milli parkının bulunduğu, YILDIZ KOYU’na uğruyoruz. Ardından KALEKÖY’ü görerek BADEMLİ KÖYÜ’nü de geziyor ve adadaki turumuzu sonlandırıyoruz. Daha sonra önce KABATEPE’ye, sonrasında ÇANAKKALE’ye feribot ile geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılarak ECEABAT’a geçiyoruz. Binlerce Destan’ın üzerine yazıldığı bu Tarihi Yarımada’da turumuza başlıyoruz. Sırasıyla; SEYİT ON BAŞI, BAKKAL SALİM MÜZESİ, ÇANAKKALE ZAFERLERİ ANITI, YAHYA ÇAVUŞ ANITI, KABATEPE TANITIM MERKEZİ,  57. ALAY ŞEHİTLİĞİ, CONK BAYIRI,  ANAFARTALAR ATATÜRK ANITI ‘nı gezip, bu yerlerle ilgili tarihi bilgileri profesyonel rehberden aldıktan sonra, GELİBOLU YARIMADASI MİLLİ PARKI gezimizi tamamlıyoruz. BEHRAMKALE ‘de; ASSOS AKROPOLÜ, ATHENA TAPINAĞI, AGORA,  1. MURAT dönemine ait tarihi TAŞ KÖPRÜ‘yü görüyoruz. Daha sonra İzmir ‘e hareket ediyoruz. Yoldaki gerekli molanın ardından ulaşıp, bir dahaki ACENTA  organizasyonun‘da buluşmak ümit ve dileği ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • Belirtilen Otel’de Yarım Pansiyon Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (2), Akşam Yemekleri (2)
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti

• İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
  • Otelde Alınan İçecekler
  • Assos Minibüs Ücreti
  • Gökçeada Minibüs Ücreti (Gerektiğinde)

Oteller Hakkında Bilgi

189 TL
201 TL
212 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.