16 Eylül 2013 Pazartesi

Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Uçak, SUNEXPRESS
669,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Hareket Tarihleri
  •  3 GECE-4 GÜN -KURBAN BAYRAMI 1.GÜN ÇIKIŞ-
  •  3 GECE-4 GÜN -KURBAN BAYRAMI 2.GÜN ÇIKIŞ-

Oteller Hakkında Bilgi
Tur Programı
UÇAKLA
İSTANBUL TURU I
Sun Express Hava Yolları ile Erken Gidiş Geç Dönüş
5* THE GREEN PARK HOTEL (Bostancı)
Sabah ve Akşam Yemekleri Otel’de Fiyata Dâhildir…
ÇAMLICA-BÜYÜKADA-KARİYE-BEYLERBEYİ-KANLICA-KIZ KULESİ
MİNİATÜRK-İSTİNYE PARK-FETİH 1453-PİERRE LOTİ-DOLMABAHÇE
SULTANAHMET-TOPKAPI-AYASOFYA-ORTAKÖY-RAHMİ KOÇ-TURKUAZOO
JURASSIC LAND-İSTİKLAL CADDESİ-TAKSİM-KÜÇÜKSU KASRI-VIAPORT
 3 GECE-4 GÜN
(Bayram’ın 2.Günü Çıkış Seçeneği Bulunmaktadır. Lütfen programını acentamızdan isteyiniz.)
1.Gün:
Sabah Saat: 06.00’de İZMİR Adnan Menderes Havalimanı’nda oluyor ve T.C. Nüfus Kimlikleri ile birlikte SUNEXPRESS HAVA YOLLARI İç Hat kontuarından Uçak koltuk CHECK-IN’leri yapıyoruz. Ardından SUNEXPRESS HAVA YOLLARI’na ait XQ9064 sefer sayılı Saat: 07.00 uçağı ile İSTANBUL’a uçuyoruz. 1 Saat Süren uçak yolcuğundan sonra İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN Havalimanı’na iniyoruz. Bizi bekleyen aracımız ile birlikte turumuza başlıyoruz. Sabah kahvaltısı molası için (ekstra) ÜSKÜDAR semtinin sırtlarındaki ÇAMLICA TEPESİ’ne çıkıyoruz. Molamızı verip, şehri kuşbakışı seyrettikten sonra, buradan ayrılıyoruz. Ardından, birçok diziye ve filme sahne olmuş, tarihi köşkleri ünlü BÜYÜKADA‘ya gidiyoruz. Faytonla ada turu için aldığımız serbest zamanın ardından, buradan ayrılarak vapur ile geri dönüyoruz. Bizi bekleyen aracımıza yerleştikten sonra, İstanbul'un fethine yeniden tanık olacağınız 2009 yılında İstanbul’a kazandırılan Panorama 1453 Fetih Müzesini geziyoruz. Daha sonra, kahvelerimizi Haliç manzarasında almak için PİERRE LOTİ’nin kahvesine teleferiklerle çıkıyoruz. Kahvelerimizi Haliç’in doyumsuz manzarasında yudumlayıp, İstanbul’u seyrediyoruz. Daha sonra, Eyüp semtindeki MİNİATURK’e gidiyoruz. Mini maketlerden dev bir alanda oluşturulmuş açık hava müzesini gezdikten sonra, özellikle İstanbul ünlülerinin çok fazla tercih ettiği İSTİNYE PARK alışveriş merkezi’nde mola veriyoruz. Dileyen konuklarımız alışveriş mağazalarını gezebilir, dileyen konuklarımız ise çay-kahvelerini yudumlayabilirler. Keyifli ve yorgun bir günün hemen ardından akşam saatlerinde otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, içindeki eşyalarla döneminin yaşamını tanıtması bakımından ilginç olan ve ATATÜRK‘ün ömrünün son yıllarında oturduğu DOLMABAHÇE SARAYI’nı gezmeye gidiyoruz. Burada geçireceğimiz anlamlı gezimiz sonrasında, en güzel İstanbul hatıra fotoğraflarına manzaralık yapan boğaza hâkim konumdaki ORTAKÖY’e geçiyoruz. Burada çay-kahve molası verdikten sonra, endüstri ve sanayi sektörüne adanmış ilk müze olan RAHMİ KOÇ MÜZESİ’ne uğruyoruz. Buradaki dönemlere ait görüntülere arasında geçireceğimiz keyifli gezi sonrasında aracımıza yerleşip, FORUM İSTANBUL’a geçiyoruz. Burada dileyen konuklarımızla JURASSİC LAND dinozorların dünyasını keşfetmeye davet ediyoruz. Burada yine bir başka müze olan TURKUAZOO isimli DEV AKVARYUM’u ziyaret edebiliriz. Alışveriş merkezi’nde geçireceğimiz keyifli dakikalar sonrasında, akşam saatlerinde otelimize doğru yol alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra turumuza başlıyoruz. İZNİK çiniciliğinin parlak döneminin en güzel çinileriyle süslü olan, bu yüzden MAVİ CAMİ ’de denilen SULTAN AHMET CAMİİ’ni geziyoruz. Ardından HİPODROM sınırları içerisindeki ALMAN ÇEŞMESİ, DİKİLİ TAŞ, BURMALI SÜTUN, YILANLI SÜTUN gibi tarihi yapılarını rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Daha sonra 380 yıl Osmanlı Devleti’nin ikametgâhı olarak bilinen TOPKAPI SARAYI’nı geziyoruz. Bizans döneminde şehir kuşatıldığında su ihtiyacını karşılamak için kullanılan 336 sütunlu YEREBATAN SARNICI’nı (SARAYI) gezip, buradan Dünya kültür mirasları arasında 8. Sırada yer alan ve mimarisi ile en sağlam yapı hüviyetine sahip olan AYASOFYA MÜZESİ’ni geziyoruz. Tarihi yarımada turumuzu tamamlıyor ve dileyen konuklarımızla ekstra olarak boğaz turuna çıkıyoruz. BEŞİKTAŞ, ORTAKÖY, ARNAVUTKÖY, BEBEK, RUMELİHİSARI, EMİRGAN, YENİKÖY boyunca tarihi yalılar arasından geçerek tam bir tur gerçekleştiriyoruz. Ardından meşhur tarihi tünel ile İSTİKLAL CADDESİ’ne çıkıyoruz. Yürüyerek İSTİKLAL CADDESİ’ni yürüyerek geziyor, GALATASARAY LİSESİ’ni ve eski evlerini sokaklarını gezerek, görerek TAKSİM’e kadar yürüyüş yaparak turumuzu bitirip tekrar geri dönüyoruz ve bizi bekleyen otobüsümüze yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
4.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Bizans resim sanatının son dönemine ait en güzel fresk ve mozaikleri görebileceğimiz KARİYE MÜZESİ’ne gidiyoruz. İlk kez kilise olup, sonradan camii’ye dönüştürülen ve 1945’li yıllarda müze olarak kültür miras listemize kazandırılan bu müzede tarihi yolculuğa çıkıyoruz. Ardından, Sultan Abdülaziz tarafından yaptırılan, İstanbul’un Beylerbeyi semtinde bulunan BEYLERBEYİ SARAYI’na gidiyoruz. İki katlı yapı haremlik ve selamlık bölümlerini ihtiva eden 26 oda 6 salon ve 6 banyodan ibaret olan, otantik mobilyalar, halılar, perdeler ve diğer eşya olduğu göz kamaştırıcı atmosferini geziyoruz. Daha sonra, Kuleli Askeri Lisesi ve Çengelköy semtlerine müteakiben Padişahların Av Köşkü olarak kullanıldığı, KÜÇÜKSU KASRI’nı geziyoruz. KANLICA’nın meşhur yoğurdundan tatmak için mola veriyoruz. Molamızın ardından, ÜSKÜDAR’a geçerek, motorlarla (ekstra) KIZ KULESİ’ne geçiyoruz. (Kız kulesi’ne geçiş hava şartları ve yoğunluk dâhilinde mümkün olabilmektedir.) Muhteşem İstanbul silueti seyri eşliğinde kısa yolculuk sonrası KIZ KULESİ’ne varıyoruz. Burada Denize ve boğaza hâkim manzarada fotoğraflarımızı çektirdikten sonra, geri dönüyoruz. Akşam saatlerine kadar, KURTKÖY’de açılan dev alışverişveriş merkezlerinden VIAPORT ALIŞVERİŞ MERKEZİ’ne gidiyoruz ve serbest zaman alıyoruz. Dönüş yolculuğu için, İSTANBUL SABİHA GÖKÇEN hava limanına varıyoruz. Gerekli bagaj ve check-in işlemlerinin ardından SUNEXPRESS HAVA YOLLARI’na ait XQ9265 sefer sayılı Saat: 21.50 uçağı ile İZMİR’e uçuyoruz. 1 saat süren uçak yolculuğunun ardından Saat: 23.00’de İZMİR’e varıyoruz. Bir başka organizasyonda tekrar sizleri ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece Otel’de Yarım Pansiyon Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3) ve Akşam Yemekleri (3)
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi

21.50
23.00
B737-800XQ
Uçuş bilgileri tarifeli olup, olası değişiklikler hava yolları insiyatifindedir. Lütfen uçuştan önce saatleri teyit ediniz.
Uçuşlarda her zaman esneklik ve rötar riski bulunmaktadır.

ÖDEME Tablosu ve Taksit Seçenekleri
399 TL
424 TL
448 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
**Programımız İstanbul’daki müze ve sarayların tatil günleri planlanarak yazılmış olup, olası değişiklikler tur rehberi tarafından programda değişiklik yapılarak düzenlenecektir. Lütfen turdan 1 gün önce acentamızdan program sirküsü hakkında bilgi alınız.