16 Eylül 2013 Pazartesi

İZMİR ÇIKIŞLI ÇANAKKALE DAHİL KAPSAMLI PROGRAM TRAKYA & İĞNE ADA/TURU/TURLARI

TRAKYA PRG II (İĞNEADA & ÇANAKKALE'Lİ)
Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Otobüs
499,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
ÇANAKKALE DAHİL KAPSAMLI PROGRAM
TRAKYA & İĞNEADA
TEKİRDAĞ • EDİRNE • İĞNEADA • KIRKLARELİ • ÇANAKKALE
TAM GÜN EDİRNE TURU VE 2 GECE EDİRNE KONAKLAMA FARKI İLE.
2 AKŞAM EDİRNE’DE CANLI MÜZİK EŞLİĞİNDE AKŞAM YEMEĞİ DÂHİL!

1.Gün: 16 Ekim 2013 – Çarşamba (Kurban Bayramı 2.Gün)
Sabah saat 05:00’da Üçyol (Otobüs Ofisleri Önü), 05:15 Lozan Meydanı(Fuar Kapısı Önü), 05:45 Karşıyaka Anıt (Karşıyaka anıt Karşısı), 06:00’da Acenta (Girne Bulvarı) önünden siz  değerli yolcularımızı alarak Edremit, Akçay üzerinden Lapseki’ye ulaşıyor. Feribotla kısa bir deniz yolcuğu yaparak Gelibolu’ya geçiyoruz. Ardından Şarköy üzerinden Tekirdağ’a gidiyoruz. Tekirdağ’da İlk durağımız Macar Prensi Rakoczi’nin Tekirdağ’a gelip 15 yıl oturduğu Osmanlı mimarisi özelliklerini taşıyan Türk Evi. Ardından Eski Camii ve Orta Camii’ni görerek Rüstem Paşa Camii’ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra Vatan Şairimiz Namık Kemal’in hatırasına Tekirdağ Namık Kemal Derneği tarafından yaptırılan evi ziyaret ediyor ve Tekirdağ’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama TEKİRDAĞ’daki otelimizde.
2.Gün: 17 Ekim 2013 – Perşembe (Kurban Bayramı 3.Gün)
Sabah kahvaltısını otelde aldıktan sonra Tekirdağ’daki otelimizden ayrılıyoruz ve İĞNEADA’ya doğru yol alıyoruz. Bulgaristan sınırındaki Beğendik Köyü’ne gidiyor, Mutlu Dere’sinin çizdiği sınırın ardındaki Bulgar Köyü Rezova’yı görüyoruz. Ardından Tarihi Fener’i görüyor ve bir ekosistemler zinciri olan birçok canlı ve bitkiyi bağrında saklayan İğneada’nın dünyaca ünlü Longoz Ormanları’(subasar ormanların)nda yürüyüş yapmaya gidiyoruz. 7 adet gölden görülmeye değer Erikli Gölü’nün manzarasını seyrettikten sonra, Istranca Dağlarının derin vadileri oyduğu noktalardan biri olan Dupnisa Mağarası’nı geziyoruz. Bu keyifli yürüyüşün ardından Kırklareli’ne gidiyoruz. Kentte yapacağımız kısa panoramik turun ardından Osmanlı’ya başkentlik yapmış Edirne’ye ulaşıyoruz ve otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi aldıktan sonra EDİRNE’deki otelimizde konaklıyoruz.
3.Gün: 18 Ekim 2013 – Cuma (Kurban Bayramı 4.Gün)
Sabah kahvaltısını otelimizde yaptıktan sonra Tarihi Karaağaç Binası’nı ve Lozan Anıtı’nı görüyor, Meriç Nehri’nin kıyısında Tarihi Karakol Binası’nda nazlı nazlı akan Meriç’i izleyerek sabah kahvemizi içiyoruz. Meriç kenarında başladığımız güne Tunca Nehri’nin kıyısındaki Edirne Saray Kalıntıları, Adalet Kasrı ve Kırkpınar Yağlı Güreşleri’nin yapıldığı alanı ziyaret ederek devam ediyoruz. Ardından Evliya Çelebi’nin; “dil ile tarif edilmez, kalemler ile yazılmaz” diye tarif ettiği darüşşifası ünlü Sultan 2. Bayezid Külliyesi’ne gidiyoruz. Külliye’ de alacağımız sunum ve ziyaretimizin ardından öğle yemeği için kısa bir mola veriyoruz. Edirne’nin ünlü Ciğeri’ni tatma fırsatı buluyor yemek sonrası otobüsümüzdeki yerimizi alıyoruz. İlk olarak Fatih Sultan Mehmed’in doğduğu Eski saray’dan kalan Taşodalar’ı ve tarihi mezarları görüyor, ardından Mimar Sinan’ın 80 yaşında yaptığı “ustalık eserim” dediği mimarlık tarihinin başyapıtlarından Selimiye Camii’ni ziyaret ediyoruz. Vakıf Müzesi’ni ve Arasta ’yı gezerek Edirne’ye özgü Deva-i Misk Tatlısı, Edirne Peyniri, Badem Ezmesi, Aynalı Süpürge alışverişi yapıyoruz. Daha sonra 3 Şerefeli Cami’yi, Makedonya Kulesi, Hadrianopolis Surlarını görüyor ve Eski Cami’yi ziyaret ediyoruz. Akşam yemeğimizi restaurantımızda aldıktan sonra otelimize dönüyoruz, konaklıyoruz.
4.Gün: 19 Ekim 2013 – Cumartesi
Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılarak Şükrü Paşa Anıtı ve Balkan Savaşı Müzesi’ni ziyaret ederek Balkan Harbinde vatan uğruna hayatını kaybeden şehitlerimizi saygıyla anıyor ve ardından 1912’lerden 1914’lere doğru zaman içerisinde bir yolculuğa çıkıyoruz. Eceabat’a ulaşıyor ve bu kez de Çanakkale’deki Aziz Şehitlerimize olan vefa borcumuzu belki de bir parça da olsun şehitlikleri ziyaret ederek, Onları anarak ödemeye çalışıyoruz. Sırasıyla; Kilit-bahir Kalesi, Namazgâh Tabyası,  SEYİT ONBAŞI Anıtı, Şahindere Şehitliği (Gerçek Şehitlik), Çanakkale Şehitler Abidesi,  Seddül-bahir Tabyası,  EZİNELİ YAHYA ÇAVUŞ Anıtı,  Sargı Yeri ve Nuri Yamut Anıtı,  Çanakkele Harp Hatıraları Müzesi (Salim Amca) –Alçıtepe, Arıburnu ve Anzac Koyu’nu görerek, 57.Alay, Conk Bayırı, Kemal Yeri, Kabatepe Müzesi gezilerimizi tamamlayarak feribot ile yaptığımız kısa bir deniz yolculuğu sonrası ÇANAKKALE’ye varıyoruz. Ardından, İzmir’ e doğru hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz gerekli molaların ardından İzmir’e ulaşıyor ve bir daha ki ACENTA organizasyonunda buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 1 Gece 5* Otel’de Y.P. Konaklama
  • 2 Gece Edirne’de Y.P. Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3) ve Akşam Yemekleri (1)
  • Edirne’de Canlı Müzik & Fasıl Akşam Yemeği (2)
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi

• İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
  • Akşam Yemeğinde Alınan İçkiler ve İçecekler
Oteller Hakkında Bilgi
  • TEKİRDAĞ, ÇORLU – 5*SILVERSIDE HOTEL -> http://www.silverside.com.tr(1Gece)EDİRNE– EDİRNE PALACE HOTEL -> http://www.hoteledirnepalace.com (2 Gece
  • Fiyat Tablosu ve Taksit Seçenekleri
    209 TL
    222 TL
    235 TL
    KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.