16 Eylül 2013 Pazartesi

Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Uçak, PEGASUS
599,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
UÇAKLA
KAPADOKYA & KAYSERİ
PEGASUS HAVA YOLLARI İLE KAYSERİ DİREKT GEÇİŞ / DİREKT DÖNÜŞ
GÜN KAYBI OLMADAN TAMAMI BAYRAMI GÜNLERİ
DİNLER HOTELS KONAKLAMA AYRICALIĞI İLE..
Ürgüp - Göreme - Hacıbektaş - Avanos - Narlıkuyu - Ihlara Vadisi
Derinkuyu - Uçhisar - Zelve - Paşabağı

1.Gün: – Salı
Saat: 05.55’de İZMİR Adnan Menderes Havalimanı’nda buluşuyoruz. Kimliklerimiz ile birlikte PEGASUS HAVA YOLLARI İç Hat kontuarından Uçak koltuk CHECK-IN’leri yapıyoruz. Ardından PEGASUS HAVA YOLLARI’na ait PC2418 sefer sayılı Saat: 06.55 uçağı ile KAYSERİ’ye uçuyoruz. 1 Saat 15 dk. Süren uçak yolcuğundan sonra KAYSERİ ERKİLET Havalimanı’na iniyoruz. Bizi bekleyen aracımıza yerleşiyor ve kahvaltı (ekstra) için vereceğimiz mola sonra veriyoruz. Daha sonra, KAPADOKYA bölgesine doğru yol alıyoruz. Öncelikli olarak, UÇHİSAR’a doğru yol alıyoruz. Kalesiyle ünlü UÇHİSAR’ı geziyoruz ve UÇHİSAR KALESİ ’nde Kızılırmak'a doğru devam eden vadileri, Peri Bacalarını Kapadokya havzasını göz alabildiğine kuşbakışı seyrediyoruz. Daha sonra, GÜVERCİNLİK VADİSİ’ni gezip, ZELVE’nin mahalleleri olan PAŞABAĞ VADİSİ, DEVRENT VADİSİ‘nin eşsiz tarihi güzelliklerine tanık oluyoruz. Vadiler boyu peri bacalarını ve rüzgârdan aşınmış şekilleri seyredip fotoğraflarımızı çektikten sonra buradan ayrılıyoruz. Daha sonra, ÜRGÜP’e gidiyoruz. ÜRGÜP’de alacağımız serbest zamanın ardından, bir dönem dizisiyle bölgeyi popülerleştiren ASMALI KONAK’ı, Yer Gök aşk dizisinin çekildiği evi görüyoruz. TURASAN ŞARAP FABRİKASI’na giderek, tesisi geziyoruz. Şarap yapımı ve tarihi hakkında bilgi aldıktan sonra, tadım yapıp alışveriş yapıyoruz. Ardından otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün: – Çarşamba
*** Dileyen konuklarımızla gün doğumunu seyretmek için erken kalkıyoruz. BALON TURU (ekstra) ile gün doğumunu en ihtişamıyla seyretmek için otelimizden ayrılıyoruz. *** (Hava şartları uygun olduğu takdirde gerçekleşmektedir.)
Sabah kahvaltımızı otelde aldıktan sonra, ayrılıyoruz. Öncelikle; bölge tarihi ve o devirdeki sosyal yapıyı, yaşam tarzını gösteren yöredeki yer altı şehirlerinin en büyüğü DERİNKUYU Yeraltı şehrini geziyoruz. Daha sonra, İç Anadolu'nun en yüksek dağlarından biri olan Hasan Dağı'nın eteklerindeki içerisinde 105 tane klise barındıran IHLARA VADİSİ’nde doğa ve tarih kokuları içerisinde yürüyüş yapıyoruz. Belisırma Köyü’ne kadar yürüyor, (ekstra) öğle yemeği molasını verdikten sonra, jeotermal bir bölgede bulunan Narlıkuyu (Acıgöl) Krater Gölü’ne gidiyoruz. Burada vereceğimiz fotoğraf molasından sonra, Kapadokya‘nın en güzel yerlerinden GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİ’ni gezmek için yol alıyoruz. Kaya içine oyulmuş manastırlar, kiliseler, şapeller, yemekhaneler, mutfaklar ve yaşam alanlarından oluşan bu açık hava müzesini gezdikten sonra, otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
 ** Dileyen konuklarımızla müziği, gösterileri ile meşgur ekstra KAPADOKYA TÜRK GECESİ eğlencesine gidiyoruz.
3.Gün: – Perşembe
Sabah kahvaltımızı otelde aldıktan sonra, ayrılıyoruz. AVANOS‘ta; ÇANAK ÇÖMLEK ATÖLYESİ'nde çömlekçilik hakkında bilgi alma ve alışveriş yapma fırsatı buluyoruz. Ardından, Onix yapımı hakkında bilgi alıp alışveriş molası verdikten sonra, Kapadokya’nın önemli merkezlerinden birisi olan HACIBEKTAŞ ilçesine gidiyoruz. HACI BEKTAŞ-I VELİ türbesi, külliyesi ve BALIM SULTAN türbesi, NADAR AVLUSU, ASLANLI ÇEŞME ziyaretlerimizi yapıyor ve ayrılıyoruz. Ardından, Dünya’nın en eski şehirlerinden biri olarak isimlendirilen KAYSERİ’de; Şehrin en görkemli yapılarından olan HUNAT HATUN KÜLLİYESİ‘ni gezip, Kurtuluş Savaşı sırasında Kuvayi Milliye binası olarak kullanılan SAAT KULESİ’nin görülmesinin, ardından PASTIRMACILAR ÇARŞISI‘nda alış veriş için serbest zaman alıyoruz. Akşam yemeğini (ekstra) meşhur KAYSERİ mantısından yedikten sonra, dönüş yolculuğu için, KAYSERİ hava limanına varıyoruz. Gerekli bagaj ve check-in işlemlerinin ardından PEGASUS HAVA YOLLARI’na ait PC2419 sefer sayılı Saat: 21.35 uçağı ile İZMİR’e uçuyoruz. 1 saat 15 dk.’ya yakın süren uçak yolculuğunun ardından İZMİR’e varıyoruz. Bir başka ACENTA organizasyonunda tekrar sizleri ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • Otel’de Y.P. Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (2) ve Akşam Yemekleri (2)
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi

429 TL
456 TL
482 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.