16 Eylül 2013 Pazartesi

İZMİR ÇIKIŞLI ANTALYA ALANYA-KEMER-SİDE MANAVGAT-DÜDEN-KURŞUNLU-EĞİRDİR TURU/TURLARI

ANTALYA (ALANYA-SİDE-KEMER)
Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Otobüs, Lüks
529,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
ANTALYA
ALANYA-KEMER-SiDE
MANAVGAT-DüDEN-KURŞUNLU-EĞİRDİR

DENİZE SIFIR KONUM, ANİMASYON, MÜZİK
5*DAIMA BIZ HOTEL
ULTRA HER ŞEY DÂHİL * 0-12 YAŞ ÜCRETSİZ
AÇIK-KAPALI HAVUZ-HAMAM-SAUNA-FITNESS

1.Gün:
Sabah Saat: 06.30’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 06.45’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 06.50’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06.55’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.00’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.15’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 07.30’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra AKDENİZ’in maviliklerine doğru yola çıkıyoruz. Kısa molalar vererek sürdürdüğümüz yolculuk sonrası ANTALYA’ya ulaşıyoruz. 18mt yükseklikten dökülen küçük şelaleciklerle birbirine bağlı 7 gölcükten oluşan, 2 km’lik kanyon içerisindeki KURŞUNLU ŞELALESİ’ne gidiyoruz. Seyir alanları, yürüyüş patikaları doğanın tadını çıkaracağımız bu tabiat harikasından sonra DÜDEN ŞELALESİ’ne geçiyoruz. Düden Şelalesinde vereceğimiz kısa bir serbest zamanın ardından, KİRİŞ mevkii’ndeki otelimize doğru yol alıyoruz. Çok geniş bir alanda 350 mt uzunluktaki sahili ile 5*DAIMA BIZ HOTEL’e yerleşiyoruz. Ultra Her Şey Dahil konsepte dahil oluyoruz ve konaklıyoruz.
2.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, (dileyen konuklarımız otel’de kalarak otelin plajından, havuzlarından, aktivitelerinden ücretsiz tüm gün faydalanabilirler.) Akdeniz’in en uzun sahiline sahip olan ALANYA’ya hareket ediyoruz. Alanya‘ya ulaşıp, Astım hastalığına iyi gelmesi ile bilinen DAMLATAŞ MAĞARASI‘nı gezip, KIZILKULE‘yi görüyoruz. Antalya‘ya dönerken, turumuzdaki son şelale olan MANAVGAT ŞELALESİ‘ni görüyoruz. Çok yakın mesafedeki SİDE‘ye geçip APOLLON TAPINAĞI, AGORA, ANTİK SOKAK ve dükkânları geziyoruz. Daha sonra otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, otelimizden ayrılıyoruz. (dileyen konuklarımız otel’de kalarak otelin plajından, havuzlarından, aktivitelerinden ücretsiz tüm gün faydalanabilirler.)
Ekstra Tekne Turu: Belirlenen saatte buluşuyoruz ve Kemer’e hareket ediyoruz. Kemer Marina’dan tekneye binerek, tüm gün Akdeniz’in turkuaz rengi koylarında yüzme imkânı buluyoruz. Sırasıyla yüzme molası vereceğimiz koylar ise; Cennet Koyu, Korsanlar Mağarası, Kleopatra Burnu, Phaselis plajı. Dileyen konuklarımız müze ücretini ödeyerek Phaselis Antik kentini gezebilirler. Öğle yemeğimizi tekne’de keyifli bir şekilde aldıktan sonra tekrar dönüyoruz ve otobüsümüz ile akşam saatlerinde otelimizde oluyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
4.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, ANTALYA merkez’de serbest zaman alıyoruz. KALEİÇİ ve çarşılarında gezme vakti elde ediyoruz. Dileyen konuklarımız ile DEV AKVARYUM’u gezebiliriz. Sonrasında ayrılarak, EĞİRDİR‘e hareket ediyoruz. Yol güzergâhımızda KARACAÖREN BARAJI‘nı seyredip, EĞİRDİR‘e ulaşıyoruz. EĞİRDİR GÖLÜ kenarında serbest zaman alıyoruz. Daha sonra, BURDUR GÖLÜ manzarası eşliğinde, İzmir‘e doğru yola çıkıyoruz. SALDA GÖLÜ kenarında akşamüzeri molasından sonra, DENİZLİ üzerinden ulaştığımız İZMİR ‘de bir başka ACENTA organizasyonunda buluşmak ümit ve dileğiyle ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece Otel’de ULTRA HER ŞEY DÂHİL Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah (3) Akşam Yemekleri (3)
  • Konsepte Dâhil Olan Limitsiz İçecek ve İçkiler
  • Kapalı Havuz, Hamam, Sauna, Fitness Kullanımı
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • İkramlar
  • *** ULTRA HER ŞEY DÂHİL KONSEPT’İ otel yetkilileri check-in esnasında dağıtmaktadır.
  • Acentamız otelin belirlediği konsepte dâhil olmaktadır. Bütün odalar standart ve manzara sözü verilmemektedir.

Dahil Olmayan Hizmetler
  • Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
  • İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
  • Konsepte Dâhil Olmayan Yiyecek ve İçecekler
  • Yabancı İçkiler
  • SPA’da Masaj ve Kişisel Bakım Hizmetleri
  • Turlar Esnasında Alınan Öğle Yemekleri
  • Kemer Çıkışlı Ekstra Tekne Turu (Yemekli)

Fiyat Tablosu ve Taksit Seçenekleri
189 TL
201 TL
212 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

Ulaşımsız Sadece Otel Konaklaması için Lütfen Acentamız ile İrtibat Kurunuz...