16 Eylül 2013 Pazartesi

Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Otobüs,
529,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
Hayal ettiğiniz Akdeniz tatili Bayram’a ve size özel…!
AKDENiZ
ANYALYA-KEMER-OLYMPOS
FİNİKE-DEMRE-KAŞ-KEKOVA
KURŞUNLU-DÜDEN-PHASELİS-KALKAN-SAKLIKENT-GÖCEK
TAHTALI TELEFERİĞİ İLE 2365 Mt. YÜKSEKTEN AKDENİZ SEYRİ

5*DAIMA BIZ HOTEL
ULTRA HER ŞEY DÂHİL * 0-12 YAŞ ÜCRETSİZ
AÇIK-KAPALI HAVUZ-HAMAM-SAUNA-FITNESS

1.Gün:
Sabah Saat: 06.30’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 06.45’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 06.50’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06.55’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.00’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.15’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 07.30’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra AKDENİZ’in maviliklerine doğru yola çıkıyoruz. Kısa molalar vererek sürdürdüğümüz yolculuk sonrası ANTALYA’ya ulaşıyoruz. 18mt yükseklikten dökülen küçük şelaleciklerle birbirine bağlı 7 gölcükten oluşan, 2 km’lik kanyon içerisindeki KURŞUNLU ŞELALESİ’ne gidiyoruz. Seyir alanları, yürüyüş patikaları doğanın tadını çıkaracağımız bu tabiat harikasından sonra DÜDEN ŞELALESİ’ne geçiyoruz. Düden Şelalesinde vereceğimiz kısa bir serbest zamanın ardından, KİRİŞ mevkii’ndeki otelimize doğru yol alıyoruz. Çok geniş bir alanda 350 mt uzunluktaki sahili ile 5*DAIMA BIZ HOTEL’e yerleşiyoruz. Ultra Her Şey Dahil konsepte dahil oluyoruz ve konaklıyoruz.

2.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, (dileyen konuklarımız otel’de kalarak otelin plajından, havuzlarından, aktivitelerinden ücretsiz tüm gün faydalanabilirler.) öncelikle; Likya döneminin en şanslı başkentlerinden biri olan ve günümüzün en güzel antik kentlerinden, çam ve kayın ağaçlarının ortasındaki PHASELIS ANTİK KENTİ’ne gidiyoruz. Rehberimiz eşliğinde, AGORA’sını ve HADRIAN YOLU’nu gezip, bilgilendikten sonra, yolumuza devam ediyoruz. Ardından Antalya’nın sayfiye bölgelerinden biri olan TEKİROVA’ya uğruyoruz, merkezde kısa bir kahve molasınından sonra, OLYMPOS’a hareket ediyoruz. Hellenistik dönemden günümüze birçok tarihe sahne olmuş, daha çok trekking turizmine hizmet veren sahile gidiyoruz. Kısa bir doğa yürüyüşü gerçekleştirip, doğayı kameralarımızla fotoğrafladıktan sonra buradan ayrılıyoruz. TAHTALI TURU (ekstra) ‘na çıkıyoruz. Dünya’nın en güzel milli parklarından birisi olan TAHTALI DAĞI’na Dünya’nın 2. Avrupa’nın 1. En uzun teleferiği olarak hizmete açılan teleferik ile,  2365mt yüksekliğe çıkıyoruz. Burada restaurantlarda kısa bir atıştırma yapabilir, zirve’de akdeniz’in görkemli manzarası eşliğinde kahvelerimizi yudumlayabiliriz. Vaktimizi büyük kısmını zirvede geçirip, belirlenen saatlerde teleferik ile akdenizi tekrar seyredip, aşağıya iniyoruz ve otelimize dönüyoruz. Otelin aktivitelerinden faydalanıyoruz ve konaklıyoruz.
3.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, otelimizden ayrılıyoruz. (dileyen konuklarımız otel’de kalarak otelin plajından, havuzlarından, aktivitelerinden ücretsiz tüm gün faydalanabilirler.) KİRİŞ, ÇAMYUVA, TEKİROVA, KUMLUCA güzergahını takip ediyor ve FİNİKE’ye varıyoruz. Portakalı ile nam yapmış, son zamanların en gözde tatil beldelerinde FİNİKE merkezinde serbest zaman veriyoruz ve kahvelerimizi manzarası eşliğinde yudumluyoruz. Daha sonra, DEMRE’ye uğrayarak, MYRA ANTİK KENTİ’ni ziyaret ediyoruz. ST.NICHOLAS MÜZESİ’ni de gezdikten sonra KEKOVA’ya gidiyoruz. Üçağız’daki bizi bekleyen teknemizle akvaryum gibi denizin eşliğinde; BATIK ŞEHİR, KORSANLAR ADASI, GÖK KAYALAR koylarında yüzme molaları vererek keyifli bir gün geçiriyoruz. Ardından otelimize dönüyoruz ve aktivitelerden faydalanmaya devam ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün:
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, otelimizden ayrılıyoruz. Akdeniz’i seyrederek, KAŞ’a geçiyoruz. Muhteşem manzarasında dinlenerek, yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra, KALKAN’a devam ediyoruz. Çiçeklerin süslediği evlerin büyülü atmosferi eşliğinde daracık sokaklarında ilerliyor ve kısa bir serbest zaman alıyoruz. Alışveriş standlarında ve sokaklarında geçirdiğimiz keyifli gezinti sonrası yola çıkıyor ve SAKLIKENT’e hareket ediyoruz. Yaklaşık 17 Km uzunluğundaki bir kanyondan akan EŞEN ÇAYI’nın bu çıkış yerini tahta iskelelerden yürüyerek gezip, suyun sınır tanımaz görüntüleri arasında keyifli saatler geçiriyoruz. Ardından yola çıkıyor ve akşam kahvesi için, kartpostal manzaralarına sahip şirin beldelerden GÖCEK’e ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz molanın ardından, İZMİR ‘e hareket ediyoruz. Kısa molalar vererek akşam saatlerinden İZMİR’de oluyoruz. Bir başka ACENTA seyahatinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.
  Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece Otel’de ULTRA HER ŞEY DÂHİL Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah (3) Akşam Yemekleri (3)
  • Konsepte Dâhil Olan Limitsiz İçecek ve İçkiler
  • Kapalı Havuz, Hamam, Sauna, Fitness Kullanımı
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • İkramlar

• *** ULTRA HER ŞEY DÂHİL KONSEPT’İ otel yetkilileri check-in esnasında dağıtmaktadır.
  • Acentamız otelin belirlediği konsepte dâhil olmaktadır. Bütün odalar standart ve manzara sözü verilmemektedir.

Dahil Olmayan Hizmetler

189 TL
201 TL
212 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

Ulaşımsız Sadece Otel Konaklaması için Lütfen Acentamız ile İrtibat Kurunuz...