16 Eylül 2013 Pazartesi

Tur Başlangıç Tarihi :
Ulaşım Tipi : Otobüs,
479,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
KURBAN BAYRAMI ÖZEL PROGRAMI
MARMARiS & DATÇA
GöKOVA AKYAKA DALYAN
İÇMELER-ORHANİYE-KIZKUMU-ŞELALE-BAYIRKÖYÜ
HER ŞEY DÂHİL KONAKLAMA
4*PAŞA BEACH HOTEL
HAVUZ-HAMAM-SAUNA-FITNESS
3 GECE-4 GÜN (1.Günü Çıkış)
3 GECE-4 GÜN (2.Günü Çıkış)
1.Gün:
Sabah Saat: 07.00’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 07.15’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 07.20’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 07.25’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.30’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.45’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 08.00’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den yolcularımızı aldıktan sonra, MARMARİS ‘e hareket ediyoruz. Önce GÖKOVA ’nın eşsiz doğal güzelliğine tanık olup, AKYAKA KOYU’nda serbest zaman alıyoruz. Daha sonra Marmaris‘e ulaşıp, yat limanında serbest zaman alıyoruz. Türkiye‘nin en güzel beldelerinden olan İÇMELER’de yaptığımız panoramik turun ardından, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, DATÇA‘ya hareket ediyoruz.  Otobüsümüzle karadan yapacağımız Mavi yolculukla Türkiye‘nin en güzel koylarını görerek ulaşıyoruz. Yat limanında alacağımız serbest zamanın ardından, Mavinin ve yeşilin değişik tonlarını yakalayarak önce, ORHANİYE‘ye gidip KIZKUMU’nda anlatılarak gelen efsaneyi bir de yerinde dinliyoruz. Daha sonra TURGUT KÖYÜ yakınlarındaki ŞELALE’yi görüp, buranın doğal dokusunda yürüyüş yapma imkânı buluyoruz. BAYIR KÖYÜ‘nde asırlık çınarların altında çaylarımızı yudumladıktan sonra Marmaris ’e dönüyoruz.  Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra, öğle yemeği saatlerine kadar otelimizin aktivitelerinden faydalanıyoruz. Açık-Kapalı Havuz, Jakuzi, sauna, hamam, fitness gibi alanlarında vaktimizi keyifli bir şekilde değerlendiriyoruz. Öğle yemeğinin ardından otelimizden ayrılıyoruz. MARMARİS merkezini, tarihi KALE’sini ve yat limanını gezdikten sonra, dileyen konuklarımızla (ekstra) tekne turu yapıyoruz. Mavi ve yeşilin tonlarını Marmaris koylarında tekrardan keşfediyoruz. Daha sonra otelimize dönüyor, akşam yemeğimizi alıyoruz. Geceleme otelimizde.
4.Gün:
Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp;  DALYAN ‘a hareket ediyoruz. Burada dev kaplumbağa Caretta Caretta 'ların yumurtalarını bırakmalarıyla ünlü ve bize hem tatlı, hem tuzlu suda yüzme imkânı sağlayan İZTUZU sahillerinde tekne turu yapıyoruz. Burada kaya mezarlarının asırlar öncesinden gelen mistik görüntüsüne şahit olup, kanallar arasındaki gezimizin ardından, İZMİR ’e doğru çıkıyoruz. Yoldaki gerekli molaların ardından ulaşıyoruz. Bir başka ACENTA  organizasyonunda buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.
 Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 4* Otel’de HERŞEY DÂHİL Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3), Akşam Yemekleri (3)
  • Otel’de Kalındığında Öğle Yemekleri
  • Limitsiz Alkollü ve Alkolsüz İçecekler
  • Aktivite Kullanımları (Havuzlar, Hamam, Sauna, Fitness)
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
  • İkramlar
  • *** HER ŞEY DÂHİL KONSEPT’İ otel yetkilileri check-in esnasında dağıtmaktadır.
  • Acentamız otelin belirlediği konsepte dâhil olmaktadır. Bütün odalar standart ve manzara sözü verilmemektedir.
  • Öğle yemekleri Turlara katılmayarak Otel’de kalan müşteriler için geçerlidir. Turlar esnasında alınan yemekler fiyata dâhil değildir
    Dahil Olmayan Hizmetler
    • Dalyan Tekne Turu

Ulaşımsız, Çevre Turları olmadan sadece otel konaklama için;

3 Gece Ulaşımsız Paket Otel Fiyatı: 329 TL Kredi Kartı Fiyatı: 349 TL
SNGL +%50  0-6 Yaş Ücretsiz 07-12 Yaş %50 İndirimlidir.

Fiyat Tablosu ve Taksit Seçenekleri
159 TL
169 TL
179 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
Ulaşımsız, Çevre Turları olmadan sadece otel konaklama için;
3 Gece Ulaşımsız Paket Otel Fiyatı: 329 TL Kredi Kartı Fiyatı: 349 TL
SNGL +%50  0-6 Yaş Ücretsiz 07-12 Yaş %50 İndirimlidir.