16 Eylül 2013 Pazartesi

İZMİR ÇIKIŞLI MARMARİS DATÇA’LI LiKYA TURU

LİKYA (MARMARİS-DATÇA'LI)

429,00 TRY'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
MARMARİS DATÇA’LI PROGRAM
LiKYA TURU
FETHİYE, KAŞ, KALKAN, KEKOVA, DALYAN, İZTUZU
GÖKOVA, KAYAKÖY, KAPUTAJ, MARMARİS, DATÇA
KALİTESİYLE.. YÜKSEK ODA STANDARTLARI FARKI İLE..
4*OCEAN BLUE HIGH CLASS HOTEL
AÇIK-KAPALI HAVUZ-HAMAM-SAUNA
3 GECE-4 GÜN (1.Günü Çıkış)
3 GECE-4 GÜN (2.Günü Çıkış)
1.Gün:
Sabah Saat: 07.00’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 07.15’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 07.20’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 07.25’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.30’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.45’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 08.00’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den yolcularımızı alarak turumuza başlıyoruz. Yol üzerinde ekstra olarak dinlenme tesislerinde sabah kahvaltısı molası veriyoruz. Ardından yolumuza devam ediyor, GÖKOVA ’da; AKYAKA KOYU ’nun eşsiz doğal güzelliğine tanık olup, Muğla mimarisinin örnekleri olan evleri görüyoruz. Öğle saatlerinde DALYAN ‘a ulaşıp, burada dev kaplumbağa Caretta Caretta'ların yumurtalarını bırakmalarıyla ünlü ve hem tatlı, hem tuzlu suda yüzme imkânı sağlayan İZTUZU sahillerinde tekne turu yapıyoruz. Kaya mezarlarının asırlar öncesinden gelen mistik görüntüsüne şahit olup, kanallar arasındaki gezimizin ardından, FETHİYE’ye hareket ediyoruz. Akşamüzeri otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra, otelden ayrılıyoruz. Göl gibi durgun görüntüsüyle ünlü, Dünya’nın ünlü sahillerinden birisi olan ÖLÜDENİZ’in eşsiz turkuaz mavisine tanık olup, hayalet köy de diyebileceğimiz kimsenin yaşamadığı, bir yamaca birbirinin önünü kapatmayacak şekilde inşa edilmiş, Rumlardan kalma eski evleri görmeye KAYAKÖY’e gidiyoruz. KAYAKÖY’ün hayalet sokaklarından yürüyerek gezdikten ve tarihi hakkındaki bilgilendikten sonra buradan ayrılıyoruz. Ardından SAKLIKENT ’e hareket ediyoruz. Yaklaşık 17 Km uzunluğundaki bir kanyondan akan EŞEN ÇAYI ’nın bu çıkış yerini tahta iskelelerden yürüyerek gezip, suyun kural tanımaz akışına tanık oluyoruz. Daha sonra, YAKAPARK ‘ta asırlık çınarların altında çağlayan suların arasında, öğle yemeği için zaman alıyoruz. TLOS Antik Kentini görüp Fethiye merkeze dönüyoruz. TELMESSOS antik kentinin izlerini taşıyan bu güzel şehri tanımak ve alışveriş için serbest zaman alıyoruz. Limanında yürüyüşler yaparak ve kahve molası vererek dinleniyoruz. Ardından, akşamüzeri saatlerinde otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra, otelden ayrılıyoruz. KAŞ’a hareket ediyoruz. Alış veriş ve tur için aldığımız zamanın ardından Akdeniz’in engin maviliğini kıyı boyu seyrederek, mavi’nin en güzel tonlarıyla KAPUTAJ PLAJI’nda mola veriyoruz. Manzarayı kameralarımızla fotoğrafladıktan sonra KEKOVA’ya hareket ediyoruz. Üçağız’daki teknelerle turlara çıkıyor ve akvaryum gibi koyları eşliğinde turumuzu sürdürüyoruz. Turumuz esnasında göreceğimiz yerler; BATIK ŞEHİR, KORSANLAR ADASI, GÖK KAYALAR koylarını kısa molalar vererek geziyoruz. Keyifli bir turu bindiğimiz noktada bitiriyoruz. Ardından KALKAN ‘a doğru yol alıyor ve şehir merkezinde serbest zaman alıyoruz. Geçirdiğimiz keyifli bir gün sonrası otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
4.Gün:
Sabah kahvaltısından sonra, otelden ayrılıyoruz. Mavi ve yeşilin bütün tonlarını görebileceğimiz MARMARİS‘e hareket ediyoruz. Marmaris yat limanında serbest zaman alıyoruz. Daha sonra, DATÇA ‘ya hareket ediyoruz. Karadan Mavi yolculukla İNBÜKÜ(EMEL SAYIN KOYU), BÖRDÜBET, BENCİK gibi Türkiye‘nin en güzel koylarını görerek DATÇA‘ya ulaşıyoruz. Limanında yemek ve alış veriş için aldığımız serbest zamanın ardından İZMİR ‘e hareket ediyoruz. Yoldaki gerekli molaların ardından ulaşıyoruz.  Bir dahaki ACENTA organizasyonun‘da buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece Otel’de YARIM PANSİYON Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3) ve Akşam Yemekleri (3)
  • Havuz, Hamam, Sauna Kullanımı

• Otel’de Alınan Konsept Harici İçecekler
  • İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
  • Turlar Esnasında Alınan Öğle Yemekleri
  • Tekne Turu (Dalyan, Kekova)
  • İztuzu Plaj Girişi

189 TL
201 TL
212 TL
KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.